Gurkan e hemma

Jippiee... Jag fick i alla fall träffa min lilla Sussgurka ikväll. Vi satt i en hotellounge någonstans o sörplade vin (hon) o cola light (jag) tills vi tröttnade o skulle åka hem. På väg hem passerade vi (nästan ) CC och eftersom gurkan var på så bra humör så tyckte hon att det var helt ok att ta kvällens sista drink där. Kvällens sista blev både en och två och tre... Det var ju så många pokerpojkar som blev glada att en till blondin dök upp på plan 4 så jag kunde tom lämna henne en stund för att lira lite. Ja vet, jag har inga pengar nu men... jaja... Gick därifrån 35kr rikare...Det är i alla fall bättre än minus... Synd att jag inte gick kl 2 när jag var ca 7k plus... Spelar tajt som 17 när jag inte har så mkt cash, men det hjälper inte alltid. Jaja... Tänkte att jag ska ju i alla fall jobba den här veckan, morgonpasset på C, men tji fick jag för när jag kom till C så hade ett bord precis dött och det andra var inne på sista sucken... Så då sitter man här o passar på att nyttja en dator.  Tittar på lite hotell för sommarens tjejsolresa. Bara massor med sol o bad o skvaller o fest i en hel vecka på Mallis i augusti.
Näe, nu ska jag hem o somna till vänner. Tack o lov hittade jag en hel trave med videoband innehållande nämnda show, inspelat från dansk tv när de körde ett maraton med alla visade avsnitt för nästan 10 år sen, som min gamla odugliga video faktiskt vill spela upp. Det finns alltid något att glädja sig över, om man bara försöker riktigt riktigt mycket.
Kram o godnatt

Linda Caroline


Kommentarer
Postat av: Gia

Jag blir så inspirerad när du kan glädjas åt det så många tar för givet. Så då gör jag det oxå. Glädjs alltså. Kram

2008-03-04 @ 16:28:16
Postat av: Anonym

Tack rara Linda för din fina, varma hälsning i flickornas gästbok.

Kram
Ulrika, mamma till

Alva (Julafton 2001 - 10 feb 2002)
Vilma (10 mar 2003 - 20 nov 2004)
Tuva (25 okt 2004 - 25 dec 2004)

Ville, 15 okt 2007

2008-06-03 @ 23:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0