H2O

Jag har sagt det förut, men det är värt att sägas igen; var så himla tacksam för att du har rinnande vatten i ditt hus, lägenhet, koja, slott...  Rörisen var här o fixade allt... tog mina sista pengar men va 17... Pengar kan man alltid få mer av.  (någon som behöver en pokerdealer btw?)
Hade en väldans trevlig lördag. Tog en lång varm dusch i mitt eget badrum efter att rörisen dragit. Mmmmm va skönt ;) Sen var jag på en dejt med han msn-flirten. Tog en drink uppe i Skrapan. Hade inte varit där innan och måste säga att det var faktiskt rätt så cool utsikt där uppifrån 26:e våningen. Jag hade i ett svagt ögonblick lovat J att hoppa in om det blev cg på  kvällen på klubben, så dejten blev rätt så kort, men de ska väl en första dejt vara ändå va? Jobbade i 4 timmar och sen frågade M om jag ville följa med o ta en drink med honom. Vi hoppade in i en taxi för att leta efter ett "efter3öppet" ställe. Det gick sådär. Första var stängt o andra alldeles för mkt kö utanför, så vi drog hem till hans nya lght på söder o stod på balkongen o drack champagne o pratade om livet.
Söndagen var seg o händelselös... Förutom ett samtal från Gurkan som bevisade att hon e i stan på kortvisit, hoppas hon vill leka idag .

Linda

Kommentarer
Postat av: Åsa

..hej gumman - skönt att du fått ordning på vattnet, det är mycket man tar för givet här i livet! Som till exempel (host host) att du är med i tidningen det här numret... det slog mig helt plötsligt att du kanske inte vill det, att jag kanske skulle ha kommit på att fråga först?!? Fotot är förstås skitbra men - ja, jag hoppas det är ok?! =(

//Å

2008-03-04 @ 00:54:05
URL: http://blogg.xcobra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0