Kommentarerna, läser någon dom?

Om ni gör det så såg ni att Åsa skrev att hon glömt berätta att hon skickade in en bild på mig bland de som skulle illustrera hennes artikel om Sviten i tidningen First Poker. Den bilden valdes tydligen ut att bli först och störst. Och vad är det då för bild de valt ut? Jo givetvis en på mig som enda gäst i baren, med en coctail i handen och ett himla plutande mot fotografen (Åsa). Om ni går och spanar in bilden i tidningen, eller på Åsas blogg, så ser ni också genast att det inte är Svitens bar utan den på barakademien som är förevigad. Och Åsa, det gjorde ingenting alls, jag är van vid kommentarer om barhäng så jag kan nästan inte tänka mig att de blir flera nu ; )

Har jobbat hela natten på stället i Sumpan igen så jag sitter vid datorn där nu. Har fortfarande ingen egen, annars hade jag kastat in nämnda bild här, men den kan annars beskådas på  xcobra.blogg.se  för den som inte orkar kila ock köpa senaste numret av tidningen.

Kram på er alla.

Linda Caroline

Kommentarer
Postat av: Åsa

väldigt bra fråga det där - läser någon kommentarerna egentligen?
=)

Tack gumman, det var skönt att höra!

Ska du med till CC på fredag förresten? Mery hakar på också.

2008-03-12 @ 11:05:03
URL: http://xcobra.blogg.se
Postat av: Åsa

Förresten hade jag inte "glömt" berätta, jag tog för givet att det var ok eftersom du apar dig så fint alltid framför kameran och gillar att synas..
*ler stort* fast jag visste inte att det skulle bli ett så STORT foto och på det stället.. det var då jag började fundera på om jag skulle ha kollat med dig först kanske..
jag vet inte vilket som är värst?! Tur att du är en så härlig och förstående kvinna i alla fall!

Kram

2008-03-12 @ 11:08:24
Postat av: Gia

klart man läser kommentarer, det är ju halva grejen med att läsa bloggar, efterfesten liksom.....

2008-03-14 @ 20:06:14
Postat av: Nina

Bilden var ju inte så tokig!! :)
Lite desperat meddelande igår kanske.. Ledsen att jag inte kan komma hem tidigare..
Jag ringer så fort jag är hemma, darling :)
Kram

2008-03-19 @ 13:56:12
Postat av: Parre

Gia:
Vaddå efterfest, jag brukar ju komma ihåg vad jag läst och skrivit i bloggars kommentarfält...

2008-03-20 @ 21:16:53
URL: http://parresvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0