Jag har äntligen en dator

Och det känns som att jag skulle få sitta här i flera timmar om jag ville berätta allt som hänt sen sist men det orkar ju ingen med. Kortfattat kan sägas att

* Jag verkligen tokgillade att liverapportera i Göteborg. Hoppas hoppas HOPPAS att poker.se vill skicka mig fler gånger.
* Just nu jobbar jag inte på ngn klubb alls men alldeles alldeles snart tror jag att jag gör det. Mer kan jag inte säga.
*Jag gillar inte min nya Acer ens hälften så mkt som min gamla HP men det krävs inte att den ska hålla så jättelänge för att slå den gamlas rekord..
* Jag fick ett jättefint diplom efter den sista Whyte & Mackay-turneringen, som tack för all hjälp. Mitt namn blev Linda "the trashtalker" Isaksson. Hihi..
* Min balkong är alldeles vårfin nu och man njuter av att sitta ute i kvällsolen med ett glas vin o sniffa på blommorna.
* Jag har nu varit vaken på dagarna och sovit på nätterna i mer än 5 veckor. Känns ganska skönt faktiskt!
* Jag hade en jättetrevlig fredagskväll med tjejjerna, L, K o S. Vi var ute o svirade tills alldeles jättesent och det var verkligen på tiden.

*Kockskolan avslutades med en stor middag för speciellt inbjudna. Jag tog med mig J & M såklart, och det var en supertrevlig kväll. Vissa av oss med separationsångest beslutade att starta "Restaurangklubben" där vi ska gå ut och äta mat som andra lagat. Första träffen blir inom ett par veckor. Vår lärare blir medbjuden som tack, och gruppen hade gemensamt beslutat att jag var den som skulle hålla avslutstalet med tack osv under middagen. Jag hade inget att säga till om i beslutet, men desto mer under talet.

Jahajaha.. Det var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0