Lycklig

Mallorcaresan var verkligen jättebra. Jag kommer bra överens med hans familj och alla hade supertrevligt. Varje kväll efter att ungarna lagt sig jag jag o niklas ute på balkongen o pratade om livet. Förhållandet har ju verkligen varit på rätt väg på sista tiden men nu tog det extra fart. Det är som om allt bara äntligen fallit på plats. Vi har vart hemma en vecka nu och allt har fortsatt på samma fantastiska sätt.
I tisdags fyllde syrran år och då var det äntligen dags för min mamma att träffa mannen i mitt liv. Han fick tummen upp så fort han vände ryggen till. Syrran o farsan hade ju tfäffat honom tidigare så de hade redan gett sina (positiva) omdömen.
Allt e bra. Och för att göra det ännu bättre, i går kväll sa han Ä-ordet... Och idag ska jag få nycklar till hans lägenhet. 

Önskar alla lika mycket kärlek som jag känner just nu.

Linda

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Vad härligt raring! Jag är glad att det händer just dig och just nu - du är värd varenda sekund av härligheten!! Hoppas det blir flera hundra miljoner triljoner sekunder förstås =)



Kram!

2008-09-28 @ 18:09:53
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0