Hata 3.

Jag är så förbannad, frustrerad o irriterad på 3 så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Min eländiga mobil har fått för sig att jag slagit in fel pinkod 3 gånger och har därför spärrat sig själv. Måste ha puk-kod för att låsa upp. Men hur i helsicke får jag tag på min puk-kod när jag befinner mig i London utan en fungerande svensk telefon??? Kan ju omöjligt sätta mig i en telefonkö på en halvtimme från min engelska mobil, då skulle jag ju bli ruinerad. Dessutom lär dom ju vägra ge ut den i alla fall.

Kan ju logga in på "mitt tre" på nätet, men eftersom den också är spärrad så kan jag inte komma in utan att beställa nytt lösen - som skickas som ett sms till min tre-mobil som är spärrad och avstängd.

Cp-teknik-ålder som gör att ingenting funkar.

Jag blir helt tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0