Jobb


Vi hade ett 2-5 game i natt vilket är väldigt ovanligt för oss. Normalt har vi en massa 1-2 bord och då och då ett 1-3 bord som är ruggigt djupt, men vi hade några ovanliga gäster i natt så det är klart att vi med glädje öppnar upp ett högre bord. Och alla som jobbar hoppas såklart hela tiden på att bli placerade där eftersom det är så mycket roligare. Massiva potter och ofta intressant spel.

Tänk att det alltid blir så där dock, vi var alldeles för många dealers i början av kvällen , med bara 3 bord igång när jag kom iin kl 22, så alla som ville fick gå hem. Tror ni inte att det blir jättefullt senare? Så klart... Så massa raster i början men sista svingen blev 3½ timme på samma bord. Då känner man att man lever. Stor lycka för mig vart min långa på 2-5-bordet :)

Känner dessutom en kille som satt där, Trevor, sen LPC-turren jag jobbade på i våras, och han gick när jag slutade och bjöd mig på frukost efteråt. Det är alltid ett trevligt sätt att avsluta ett långt pass.

S var för övrigt inte där. Känns riktigt bra att han firade födelsedagen på annat håll.

Nu sitter jag o väntar på att varmvattnet ska komma igång. Brightey trollade lite med vatten...grejjen. Igår fick jag duscha kallt. In o blöta ner sej, tvåla in sig, och precis innan jag skulle in i det kalla igen slog det mig att vi har en dusch på jobbet. Om inte vattnet blivit varmt så kommer jag i alla fall ihåg det nu.

Ha en trevlig kväll, jag ska in o jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0