Promenad-dag

Tog en promenad med Johanna, köpte varsin jättestor glass och gick och satte oss i en park. Satt nog där i minst 4 timmar och pratade om livet och pojkar, så som det blir. På vägen hem gick jag en till promenad i området för att utforska Acton Town, och hittade ett thai massage ställe. Det skulle givetvis genast provas eftersom dom t.o.m. hade öppet. Det var INTE den milda typen direkt... men min rygg mår mycket bättre nu. Ska definitivt gå dit igen.

Men nu till det märkliga. Mina roomisar är fortfarande borta! Vart 17 är dom? Jag menar, alla 3 rummen är tomma. Jag kikade in för att se att de var bebodda och ingen låg död därinne så så långt är allt väl, men vart är dom?

Nu ska jag göra mig en kvällsmacka och sätta på en film för jag är helt slut.

Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0