Video-msn är bra när viktiga vänner är långt borta.

Har just haft ett långt långt videosamtal med en vän på msn. Hjälpte jättemycket. Pratade ut om allt sjukt som hänt i helgen och vilka konsekvenser det har fått. Han fick mig att se lite saker ur ett manligt perspektiv, blandat med en massa pep-talk om hur bra jag är. Jösses vad man behöver sånt ibland. Tack J. Du är toppen!

Har troligtvis sabbat mina chanser hos han som ger mig fjärilar i magen just nu, men vågade ju inte riktigt tro på det i alla fall. Förhoppningsvis blir väl även jag vuxen en dag och börjar göra rätt val i livet.

Ibland önskar jag att ngn annan kunde göra alla val åt mig. Bestäm hela min dag, från vad jag ska äta till frukost och ha på mig, till hur jag ska reagera i olika situationer samt vad jag ska svara när folk pratar med mig. Och framför allt hjälp mig att somna till natten så jag slipper allt skräp, för allt skräp händer alltid på natten.

Jobbar extra imorgon. Något slags event som ngn pokersite ska ha hos oss. 4 dagarsvecka alltså. Inte för att jag har ngt annat att göra ändå iofs. Tvillingarna åkte hem till Stockholm idag på en vecka och Gurkan har ju helt klippt kontakten i helgen och jag orkar inte försöka lappa ihop det just nu. Om hon inte orkar ställa upp utan tycker att jag bara är en självupptaken bitch så får det vara. Får väl gå till jobbet och se hur HAN förhåller sig till mig helt enkelt.

Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0