WSOPE

17 sep - 1 okt. Vi behöver fortfarande fler dealers som kan dela Omaha och räkna pott, förutom vanlig texas nl.

Behöver dock vara här redan 14:e för pappersarbete för LCI.

Är så ruggigt trött. Gick upp tidigt för att gå på söndsgsgudstjänst vilket jag inte gjort på mycket länge. Googlat och hittat en baptistkyrka bara 20 min promenad från mitt hus. Den var helt ok. Var så oförberedd på att så många kom fram och hälsade mig välkmmen och frågade var jag kom ifrån osv. Mycket känslosamt möte, men så är jag också ett emotionellt vrak just nu.

Ska på en dejt ikväll som jag egentligen inte alls har lust med men kan väl göra ett försök då. Kille som har frågat ut mig hur många gånger som helst de senaste månaderna.

Ska vila lite först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0