Arbetsansökan

De e ju inte kloka engelsmännen. Fick ju som tidigare nämnt ett omständigt formulär att fylla i för att söka jobb på Victoria. Denna ansökan har jag inte tittat på innan ikväll. (Det är flera veckor kvar innan jag kan söka jobbet)
 7 st a4 sidor lång, full med idiotiska frågor! De värsta är "uppsatsfrågorna"

"Customers are the key focus of our business. Would you briefly describe an example of where you have delivered customer service beyond what was expected"
The situation task involved: ---
What you did: ---
The outcome: ---

Suck!!!!
Sen vidare om team work skills och andra ännu dummare saker. Jag söker jobb som pokerdealer. Jag har 3½ års erfarenhet av arbete som pokerdealer. Kan det inte bara räcka med det????? Sen vill dom ha en massa referenser och jag har redan lämnat min CV innan jag fick detta formulär så jag har förverkat min rätt att välja referenser själv. Detta betyder alltså att de vill tala med Niklas om det inte var uppenbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0