Robban o K.J. är äntligen här!

De kom precis förbi på en liten blixtvisit. Nu har alltså K.J. flyttat hit på riktigt. Robban har tillbringat Jul o Nyår i San Fransisko med hennes familj och hon har flyttat ut ur sin lägenhet och magasinerat alla sina möbler. Ett tips om nån ska flytta med katter, börja i god tid! Jag vet inte hur mycket tid de har lagt ner på allt pappersarbete, sprutor, specialbokningar av flygbiljetter med mera för att hon ska få flytta hit sina katter. Sen skulle ju K.J. själv också ha alla papper som krävs för att bosätta sig i Sverige. Men nu är hon äntligen här. De va o åt middag hos Robbans mamma som bor här i närheten och tittade förbi här en timme. Till slut var jag nästa tvungen att köra iväg dom när båda 2 satt o tokgäspade i min soffa, och jag ville inte att Robban skulle somna framför ratten på väg hem.
 Jag är i alla fall otroligt glad att de är här, sen får vi se hur länge de stannar i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0