Jag hatar min mobil

Jag hatar hatar hatar den. Den är helt omöjlig att förstå sig på och precis allt funkar tvärtom jämfört med alla mobiler i hela världen.

Jag har sparat alla fina sms jag fått, både av Niklas och av andra, och nu har alla dom försvunnit. Varenda fin sak som han skickat det senaste halvåret är borta. Och det är ju inte som att jag kan få nya.

Jag menar, han är ju inte direkt bra på sånt så det är inte många, men de jag fick betyder desto mer. Och nu är alla borta.

Alla.

Jag hatar den där skitmobilen och jag ska stampa sönder den så fort jag sparat över mina telefonnummer... Om jag kan klura ut hur man gör det.

Jag hatar den.

Jag hatar den verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0