lördag

Har fortsatt utrensningen idag. Gick igenom hela linneskåpet och lyckades få bort en hel del där med. Sen hade jag ett märkligt videosamtal över msn med L där jag visade upp lite kläder som jag trodde att hon skulle vara intresserad av. Varenda sak jag visade sa hon "den vill jah ha" till. Känner mig rätt bra på tjejkompisarnas smak :)

Har även tagit ner julpyntet o slängt ut julgranen. Tror det är rekord för mig, julgranen brukar vara kvar in i februari i alla fall. Det var jord o barr över hela golvet när jag var klar, men nu är det så rent o fint. Känns riktigt bra faktiskt att ha så städat runtomkring sig . Ja, det står 4 överfulla sopsäckar i hallen men de ska snart iväg till Erikshjälpen.

N är fortfarande sjuk och visar fortfarande inget intresse av att vilja ses. Jag trodde man VILLE bli ompysslad när man var sjuk men det kanske bara är jag. Trist att han verkligen hatar att prata i telefon, för iom att vi inte setts sen i helgen så har vi alltså bara pratat i totalt 15 minuter denna veckan. Hade vi bott tillsammans hade vi ju setts automatiskt men det är nog något som ligger långt in i framtiden, i alla fall så länge det är så här. Får helt enkelt skriva av mig här oftare, när jag inte har någon som frågar hur min dag varit. (Det gör han iofs inte när vi ses heller)

Fick en trevlig överraskning i alla fall, Sussgurkan kommer hem på onsdag o stannar i Sthlm... hmmm.. kanske en vecka? Weeeeeee :)

Nu ska jag ta mig en lördagskvällsdrink i min ensamhet o spela lite mera "all or nothing"-turrar.
Hoppas ni har det mera party än vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0