Nytt jobb

Det är ju helt fantastiskt att jag sitter här o skriver om tramsiga tankar som dyker upp i mitt huvud, triviala händelser, gnäll om pojkvännen och allt möjligt, men under hela dagen igår tänkte jag inte på att nämna att jag fick jobbet. Jag börjar imorgon. Håll tummarna för att det går bra! Jag har givetvis blivit totalt dunderförkyld, så jag har sovit tills nu och tänkter troligtvis inte röra mig från min soffa idag.

Gurkan, om du läser detta, ring mig!!! Jag vet att du kom hem igår och jag vet att du inte har mobil men låna någon annans o ring mig! Familjen fick första kvällen med dig, och det är helt rätt iom att du inte varit i Sverige sen i somras, men nu är det min tur!

Kommentarer
Postat av: sanna

Stort grattis till jobbet!



Hur är allt annars? Jag tänker på dig!

2009-01-15 @ 20:24:25
URL: http://familjenofors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0