poker

Jag är en usel pokerspelare, så är det bara. Fick in lite pengar på stars o tillbringade hela kvällen igår med att försöka öka den summan. Vad jag definitivt inte är, är en turneringsspelare. Det blev jag återigen påmind om igår kväll. Spelade ett par turrar med ganska många deltagare, över 4000. I den ena låg jag som nr 14 from 20 minuter in i spelet o i båda två låg jag väldigt bra till väldigt länge, men ca 2-2,5 tim in, när jag är nere på bara en bit över average så åkte jag i båda samtidigt. Jag kan inte spela med höga blindar! Det bara är så. Jag vet inte hur man gör! Iom att jag är bättre på början av turrar än slutet så hittade jag sen fram till "all or nothin" sit´n´gos där jag till slut såg till att jag låg plus minus för kvällen. Jag borde verkligen sluta spela, men det är ju så himla roligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0