R.I.P.

Fick precis ett samtal från Thailand. En nära vän berättade gråtandes att en annan nära vän hoppat från en bro. Nu har jag inte träffat tjejjen i fråga på ett tag, men har aldrig sett henne vara annat än glad. Vi jobbade ihop förut, och gulligare o positivare tjej får man leta länge efter. Tydligen så var det ingen annan som visste om hur dåligt hon mådde. Att det är möjligt att gå omkring och känna att allt är så totalt värdelöst att det inte finns någon annna utväg än att ta sitt eget liv... Önskar jag hade vetat... Jag kanske inte hade kunnat hjälpa men jag hade kunnat försöka...

Lilla gumman, hoppas du får den frid som du ville ha nu. Du kommer vara saknad av många, och jag hoppas att du känner nu hur älskad du var och är. Du är på ett bättre ställe och vi kommer att ses igen. Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0