Självupptagen

Precis så känner jag mig. Jag har varit otroligt självupptagen på sista tiden. Inte utan orsak, för jag har mått allt annat än bra. Men jag kan inte sluta fundera på om någon annan i min närhet mår dåligt, någon som jag totalt har förbisett?

Jag finns här. Jag har en himla massa tid och jag är bra på att lyssna. Om Du behöver mig, så väntar jag. Det spelar ingen roll hur nära vänner vi är, och jag vet att detta plötsliga samvete har allt att göra med vad jag nyss fått veta. Men när man tillbringat några timmar med att gråta över någon annan som omväxling så måste man helt enkelt prioritera om.

Men självupptagen är jag dock ändå, och tillägger att jag önskar att min pojkvän kunde vara här o ge mig en kram. Någon som har sett honom ikväll?

Sänder 100 kramar till alla underbara människor som bara klarar av vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0