Pappas födelsedag

Rätt underbart med den här värmen. Städat o tvättat och så bara suttit i solen på balkongen under dagen.

Pappas födelsedag idag så MaPa, Nilla o jag firade detta med middag på en asiatisk restaurang vid Östermalmstorg. Det var pappa som ville ut o äta kinamat så jag o syrran kollade upp en bra med sushi också. Jag är så sjukt sugen på sushi HELA TIDEN. Det var i alla fall jättetrevligt. Syster och jag hade gjort i ordning ett snyggt sommarkit till pappa med en bok, tidningar och lite godsaker i som blev mycket uppskattat.

Kl 23:20 kom det ett sms från mamma:
67 år och har fördjupat sig i Knasen!!! Hm... Är detta inte lite galet? Ses imorgon.
Haha, vi tog ju tidningar vi trodde han skulle gilla.

Sen var jag o kollade in Gamblerz, nyaste pokerklubben i stan. Det var faktiskt supertrevligt där, och ansvariga sa till mig att bara höra av mig så fort jag visste att jag skulle lämna London så skulle jag få jobba. Sånt är ju alltid kul att höra, särskilt om man inte ens frågat om det. För övrigt blev kvällen en dyr upplevelse. Utdrag.....

Nu är det sovdags. Säsong 3 av VÄNNER är färdigladdat med hjälp av Pelles dator.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej babe, hur länge är du kvar i stan? Det vore kul att träffas faktiskt! Flyttstäda? Jag hänger inte med riktigt.. Får skylla på min dunderförkylning! Konstigt, jag är också sugen på sushi precis hela tiden och har funderat på vad det beror på - är det något speciellt man saknar då tro?? Men förresten, har du ingen "Wasabi" i närheten av dig i London? Jag blev helt faschinerad - det var som att dö och komma till himlen ju! Hmm...var det så det hette? Jo jag tror det.. Det kan jag verkligen rekommendera! Perfekta bitar och suveränt urval! Jag undrar varför det inte finns någon sån här hemma?! Ha det fint - Kram!

2009-07-21 @ 23:40:11
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0