Tillbaka i London

Shit va tröttsamt det var att jobba i onsdags. Hade en 20-minuters rast i slutet av passet där jag sov varenda minut av rasten. 3 nätters jobb var det och då gör jag inte annat än jobbar o sover ju. Tack o lov att vi får mat på jobbet så man inte behöver bekymra sig om det då.

Igår lördag var det dags för utgång. Dansas t.o.m! Jag och Erik åt middag hemma hos tvillingarna först och sen gick vi till en pub här i bushen. Hade halvt bestämt att vi skulle vidare sen till Club the fromage i Angel och efter en knapp halvtimma härute så gav vi upp om lokalbefolkningen och begav oss till andra sidan stan.

 Det är verkligen ett passande namn för cheesy är ordet som beskriver stället. Men det var sjukt stort dansgolv, bra musik och bra ös så vi hade hur kul som helst. Hade sms:at Hug att han skulle komma förbi om han kunde iom att han bor ett par kvarter därifrån så han dök upp efter ett tag och hängde med oss resten av kvällen. Roligaste kommentaren på hela kvällen var när Erik påpekade att "den där killen är ju jättetrevlig, hur träffade du honom?
Förklarade att vi hade lärt känna varandra i Vegas och sen dejtat ett tag för ca 3 år sen och nu var bra kompisar och Erik bara stirrade på mig. Trots att vi hade diskuterat detta innan hade han helt missat att ytterligare en person skulle dyka upp och trodde alltså att Hug var någon jag hade raggat upp/försökte ragga upp på stället. Jättelol.

Haft en lugn dag idag. Framåt 20-tiden stack jag näsan utanför dörren för första gången och gick hem till tvillingarna för att hämta en grej jag lämnat där igår. Vi fastnade givetvis i ett långt samtal så där som man gör efter en rolig utekväll och efter 2 timmar ringer Sus och frågar vart i helsicke jag håller hus. Skulle köpa med ett 6-pack öl till henne o Tom när jag gick ut så det var bara att springa bort till affären som skulle stänga 8 minuter senare.

Dagen avslutades i soffan med Tom o Gurkan framför Toms jättestora TV med filmen "Änglar och demoner" och jag kan säga att den är helt klart sevärd. Mycket bättre än Da Vinci koden, men å andra sidan var ju faktiskt boken sjukt mkt bättre än den boken var med. Blir alltid så glad när jag ser en filmatisering av en bok och den är riktigt bra gjord. Fast har ni inte läst boken än så gör givetvis det först. Boken är alltid bättre!

Nu är det sovdags. Godnatt Sverige.

Mamma mailade över en bild från Hasses fest. Jag o Stragne:arna sitter här och tittar på dom som spelar kubb.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trist att vi inte va hemma när du va i sthlm ju :-(

Nu ligger det iaf lite semesterbilder på bloggen :-)

Kram kram

2009-07-28 @ 10:52:25
URL: http://familjenofors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0