2009-2005 =3?

Satt o kollade igenom gamla bilder från senast jag var i Bangor. Fick leta längre o längre bak i hårddisken. Till slut så... Januari 2005. Hmmm det är nästan 5 år sen. Jag ska alltså flytta ihop med Tim som jag inte träffat på 5 år! Oj. Jag trodde det var senare än så.

Nu sitter jag här och vill det sig riktigt väl så har jag typ packat färdigt. Väntar på att Sam ska komma o hjälpa mig att väga väskorna med hjälp av den löjliga lilla bagagevågen. Stor stark karl är ett bättre alternativ än liten klen Linda då. Troligtvis är det alldeles för tunga o då ere bara att ta ut allt o börja om igen...

Hans o Tim kommer o hämtar mig på flygplatsen ikväll och de har båda tagit ledigt från respektive jobb i morgon. Ojsan... Kan bli en lite halvvild kväll kan tänkas. Och jag e toksnorig och vill helst bädda ner mig igen.

Har inte lyckats träffa varken Gurkan o TomTom eller Trevor i helgen vilket är väldigt synd eftersom de kommer bli mycket saknade av mig. Det var middagsbjudninga för att fira Guy Falkes och fyrverkerier, jobbmöten och så givetvis poker poker poker som var skälen... Iofs ringde Trevor efter midnatt o undrade om han kunde komma förbi, och med vår dygnsrytm är ju det inte konstigt alls, fast med tanke på att jag hade 3 sovande mäniskor i huset känndes det inte så snällt mot dem.

Nytt äventyr börjar idag. Har inte riktigt kommit in i den "bra" äventyrskänslan... Hoppas det kommer innan ja går på planet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0