Bangor

Det är snorkallt och det regnar hela tiden. Kallast är det inomhus. Efter 10 dagar här har jag äntligen lyckats på datorn att connecta med internet. Idag är jag dock för trött för att ens försöka skriva ikapp. Jobbade natt inatt och efter knappa 2 timmars sömn fick jag glatt hålla mig vaken för att tvättmaskinen i huset skulle bytas ut. (tro inte att ja skulle kunnat sova tills de ringde på dörren, sådana saker väcker inte mig. När min roomie däremot springer maratonlopp upp o nerför trappan varenda morgon vaknar jag på stört.)

Iom att de inte dök upp förräns efter lunch bestämde jag mig för att hålla mig vidare vaken. Klockan är 20 nu och jag är ett vrak. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0