Lägenheten

Så himla trött på allt trassel med den. Han som skulle hyra den av mig, och skrev på avtal och allt och fick mig att vänta flera veckor har nu efter att han flyttat ut vägrat att lämna tillbaka nycklarna. Det skulle han göra direkt mina föräldrar kom tillbaka sa han men det har han alltså inte gjort, vilket gör att jag inte kunnat visa den för ngn annan eftersom ingen kan komma in i lght! Så himla trött på det. Bara 7 dagar kvar tills hyran ska vara inne igen och givetvis ingen ny hyrestagar i sikte. Jag har inte råd med detta längre!!! Sista hyran betalade pappa och jag får väl försöka be om hjälp med nästa med antar jag, även om jag verkligen avskyr det. Skulle ju vara kul att kunna lägga några extrapengar man fick in på lite nya höstkläder eller ngt men just nu går allt till räkningar känns det som :(


F.ö. dealade jag till Phil Helmuth idag. Det var coolt. Sen var jag på en rätt ointressant middagsdejt. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0