N.I.

Så nu har jag alltså hamnat på Nordirland igen.  Åkte på magsjuka samma dag vi kom hem från Safarin i Kenya så hela andra veckan av vår semester var både jag o Johanna rätt sjuka. Känns inte rätt att ligga nerbäddad inomhus med sol, värme, pool, o hav bara ett par meter från balkongen. Stannade en natt hos Johanna i  London på hemvägen och det är tur att Gurkan o Johanna bara bor ett par kvarter ifrån varandra så jag äntligen fick träffa min Gurka för längre bort hade jag knappast klarat av att ta mig. Idag är första dagen som jag känner mig rätt ok. 11 dagar av det där var inte att leka med.

Ska ta och leta lite jobb här snart men väntar en vecka för jag måste komma ikapp med psykologistudierna. De blev kraftigt nerprioriterade de sista veckorna.

Lägenheten som vi har är jättefin. Ligger på King street i Bangor, så centralt man bara kan komma. Den har tre våningar med sovrum överst, större sovrum och badrum på mellanvåningen och stort vardagsrum och kök på nedervåningen. Ingången är direkt från trottoaren på king street men finns även bakdörr från köket ut på en liten bakgård på bara ett par kvm. Tim har bara bott här i typ en vecka innan jag kom så det är inte så himla iordningställt ännu, men det är bara kul för på måndag ska vi till Ikea! Wohoo, då ska jag köpa massa svensk mat! Bilder kommer när det är lite fixat. Säg bara till om någon vill komma o hälsa på!

Iom att jag äntligen känner mig ok ska jag ta o gå bort till Wolseys om en stund där Tim jobbar ikväll. Tidigare på dagen var vi o hälsade på hans mamma som fyller år idag. Jag hade glömt ett halsband när jag bodde hos henne ett par dagar för 5 år sen som hon nu gav mig. Hon har tom flyttat sen dess och har lyckats spara mitt halsband!

Kram på er, nu ska jag pokra lite. Har inte internetspelat på 3 veckor innan igår och då gick det asbra, ITM i varenda turre o sng jag spelade på Stars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0