De e mycke nu...

Fullt ös medvetslös!

Jobbar på gruppboendet ett par dagar denna vecka, pluggar till sista tentan på söndag, utbildar dealers och så 100 förberedelser inför den stora "riktiga" öppningen av Oden till helgen. Tog dock en brejk ifrån allt ett par timmar igår för att hänga med Robban som varit på Sverigebesök i en vecka. Kan inte fatta att han ska flytta från Slovakien till London NU! Över ett halvår efter att jag flyttade därifrån! Suck. Kan han inte bara hålla sig i Stockholm när jag bor här liksom. För er som inte vet så är det alltså inte en pv eller ens en fling, han e min bästa killpolare. Tyvärr så gillar han att resa lika mycket som jag gör, ja tyvärr iom att vi bor i en massa olika länder hela tiden. Det är visserligen bra med iom att vi gjort flera riktigt roliga resor tillsammans.

Vi har bestämt ett sommarturneringsschema till Oden med from 28 juni.

Måndagar: Munins Mini, 300kr, start 10k
Onsdagar: Hugins Lusing, 1000kr, start 10k
Torsdagar: Odens Höjdare, 500kr, start 10k.

Alla turrar startar kl. 19.

Det ska bli spännande att se hur det blir till helgen. Alal som varit där har ju kommenterat att det är väldigt fräscht o snyggt så hoppas att vi gör tillräckligt bra ifrån oss för att de ska vilja återkomma då.

NU måste jag plugga. Dealerutbildning om ett par timmar. Och nej, vi ska inte bara ha nya dealers på fredag, bara en eller 2 som e tillräckligt bra.


Äta hemlagade hamburgare med en vän i solen på balkongen... Det är lycka för mig...

Kommentarer
Postat av: Anna Svensson

Hej,

Jag är intresserad av att komma i kontakt med dig angående en möjlighet. Om du är intresserad kontakta mig gärna på [email protected]

2010-06-20 @ 09:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0