Kruk osv.

Åkte in till Krukan igår kväll för att träffa lite sköna människor o bara hänga lite o raila Åsa eftersom jag har satt spelförbud på mig själv just nu. Satt o suktade efter deras fantastiska skagenmacka men var så vansinnigt mätt efter pappas goda "mormorskotletter" att jag verkligen inte kunnat äta ngt alls. Satt o hoppades att mättnaden skulle lägga sig, så fantastiskt god är deras skagenröra!

Drog när Åsa bustade och följde med Erik för att kolla in Tomas klubb och blev riktigt impad. Det är hur snyggt som helst med svarta sammetsdraperier o kandelabrar, och borden är faktiskt de bästa dealerborden jag sett på väldigt länge. Stor skillnad från Carlos! Erik drog vidare medans jag satt kvar halva natten o snackade med Eddie o lyssnade på musik o spelade smågrytor utan cashinsats.

Ska sitta på ett flyg till Belfast via London imorgon eftermiddag men känner inte för det. Lite livskris men "what else is new" liksom. Njuter av att vara i Sthlm o njuter av att umgås med mina föräldrar. Njuter av min pappas mat, idag var det tunnbrödrulle med falukorv, hemlagat mos, lök o grönsaker o annat gott.

Får se om jag drar imorgon eller inte. Ska titta på lite serier o försöka slappna av lite grand o se om ngt uppenbarar sig...


Tittade på riktigt noga för att se hur farsan gör för att få "mormors fläskkotletter" så vansinigt saftiga o möra igår...

Kommentarer
Postat av: Nina

Meeeeeen låll...Kanske inte så konstigt med den där smörmängden ?!?! ;) Men fan i h- vetet vad goda dom ser ut! Jag har levt på tonfisk och lök dem senaste 2 veckorna ja´... sug på den!

2010-04-10 @ 23:38:22
URL: http://nonna.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Miss ya .. SÅKLART!

2010-04-10 @ 23:39:21
URL: http://nonna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0