Ruggigt lite spel på mina dagar.

Ända sen jag fick en ny dealerkollega har jag nästan inte jobbat ngt alls. Han krävde att få jobba varannan dag - och det brukar vara spel varannan dag här. Gissa vem som prickar in spelen på sina dager? Ja just det; inte jag!

Sen är det även så att om de börjar spel innan kl 20 (det är då vi börjar) ja då kan dom tydligen ringa vem som helst. Snackade med de andra 2 dealersarna idag på em och gick med på att komma in ikväll med för att det inte riktigt passade för dom. Jag har inget emot att jobba, är bara så trött på att sitta här och göra ingenting och få inga pengar. Så kommer jag hit kl 20 och då är en helt annan dealer här! Ingen av oss vanliga. När jag frågar om det får jag svaret; vi kan inte håla reda på vem som ska komma! Så nu iom att han redan e här så går ju han inte härifrån, och jag tänker inte gå härifrån iom att det är min kväll och första spelet på typ 10 dagar på min kväll. Tompa säger bara att vi får dela på det, men sen tiltar han för att han e back och så får man gå ifrån bordet igen. Fattar inte varför jag stannar men jag måste ju passa på när jag för en gångs skull FÅR jobba, även om det är en skitjobbig situation. Har ju sagt hela tiden att jag bara skulle jobba här ett litet tag. Visste att det skulle bli strul innan jag började, men har samtidigt tjänat tillräckligt för att kunna betala av mitt kreditkort som var målet. Kommer troligtvis att byta ställe snart men mer om det någon annan dag.

Har för övrigt haft en sån där helg då jag bara mår skit utan att kunna förklara varför.

Så, nu har jag gnällt av mig. Hoppas ni som orkat läsa detta mår bättre än vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0