Pråmen

Jag har precis jobbat dygnspass på pråmen och jag måste bara återigen säga att jag älskar det stället. Jag skrattar såååå mycket! De är så himla roliga att ha att göra med dom som bor där. Nu kan jag ju inte berätta vidare här massa saker de säger o gör men ville bara skriva att jag trivs så bra där. Sen är vissa i personalen helt oslagbara dom med.

Det finns ju vissa delar jag inte riktigt är så förtjust i med jobbet så drömmen är ju att jobba på ett boende med de som har autism men inte har fysiska handikapp alls. Sen skulle det juvara toppen om man tjänade bättre på det jobbet med men det kommer ju inte att hända - så jag får väl fortsätta traggla poker med. Där kan jag säga att vi fått fler o fler härliga gäster så det verkar bli bättre och bättre där. Nu jobbar jag ju bara ca 1 kväll/vecka och har för länge sen avsagt mig allt annat än att dela och ibland hålla lite dealerskola men kul att fler har hittat dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0