Väninnor.

Jag har aldrig varit en sån person som haft en massa tjejkompisar. En sån där som haft ett stort gäng med tjejer att vända sig till för varje liten smådetalj. Jag hade alltid en massa killkompisar istället. När jag o syrran var små o hade ett Nintendo 8 bit o jag diskuterade hur man skulle knocka Mike Tyson i sista banan i Punch out med grabbarna tyckte nog tjejjerna i klassen att jag var knäpp. Jaja. So be it.

Jag har tytt mig till en i taget tror jag. Tyvärr så är det ju så att med min oroliga själ som ska ut o resa hela tiden så blir det även så att mina nära vänner är utspridda över världen. De finns verkligen överallt. Och jag saknar dom - hela tiden.

Änywäy. Jag fyller år om lite över en vecka och i samband med det blir jag alltid lite deppig och börjar se över mitt liv. Tänkte på det här med tjejpolare och kände att jag skulle vilja vara med mina på min födelsedag. Insåg att det finns en massa tjejjer i Stockholm som jag verkligen gillar men av någon anledning så är vi inte så nära som jag skulle vilja att vi var. Vet inte om det beror på att jag inte visar hur mycket jag gillar dessa tjejjer eller att jag inte är tillräckligt intressant för dom. Jag väljer att tro på det förra.

Slängde i alla fall iväg ett mail idag till ett gäng tjejjer som jag gillar och frågade om de ville gå ut o äta med mig på min födelsedag. Det är läskigt såna saker - tänk om alla skulle säga nej! Ok, det trodde jag väl inte riktigt, jag menar vissa är ju närmre än andra och hade redan bokat in min födelsedag men fick ganska direkt svar från flera stycken och jag blev bara så himla glad över det. Löjligt kanske, men de snabba svaren att de ville komma gjorde hela min dag - om inte min vecka. Kram på er ni fantastiska tjejjer!

Jag o Niamh. En av de fantastiska tjejer som inte bor i Stockholm utan alldeles för långt härifrån.

Kommentarer
Postat av: Noelia

Söt du är! Klart vi tycker om dig också och vill fira med dig! Puss & Kram

2010-10-06 @ 11:02:14
Postat av: Gia

Så trist att jag inte kan, men NÄSTA år, då du... Kram och ha en underbar dag!

2010-10-06 @ 15:17:14
URL: http://www.metrobloggen.se/FuturaMio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0