Dusch...

Vi har det så himla bra. Alla jag känner har tillgång till varmt rinnande vatten. detta tar vi absolut för givet, varför skulle vi inte det lixom? Att inte ha en dusch suger. Det suger fett. Lyckligtviss har vi i brf en gemensam bastu där jag kan använda duschen under tiden mitt badrum byggs om. Dörren dit har två lås. Ett som man ansöker om att få nyckel till, och sen ett överlås som man låsr från insidan när man e där. Jag gick dit när jag vaknade idag, kl 17.15 för att ta en dusch. Det var låst. Mycket irriterande men jaja, jag hade ju inte bokat... (det hade iofs ingen annan heller på hela dan) Bokade upp nästa pass samt stack in en lapp halv under dörren att kunde den där inne va så snäll o ringa när den var klar. Som de e med latmaskar som jag så fatnade jag framför nätpokerborden i ett par timmar och nu kl, 21.30 drog jag mig själv ur soffan för att göra ett nytt försök... Dörren var låst o lappen var kvar. Vem 17 bastar i mer än fyra timmar??? Jag ringde vår aktis akutnummer o han e nu på väg hit för att försöka få upp dörren. Jag e lite orolig att det ligger en avsvimmad människa där inne som behöver hjälp...  Håll tummarna för att dörren på ngt mystiskt sätt har låst sig själv.... Sitter här med mobilen i knät, vaktisen skulle ringa direkt han fick upp dörren, med eller utan nyckel.

Kommentarer
Postat av: Ruben

Hej!
Spännande historia ju! Men hur har det gått efter detta då? Kan duinte skriva en uppföljare angående detta ämne/inlägg sen då? Du kan förslagsvis då skriva om dufick basta själv då elr något sådant.
Ha det gött!
P.S. Skriv gärna på min bloggsida!

2007-10-07 @ 12:53:52
URL: http://ruben.blogg.se/
Postat av: HeFo

Vad hände vad hände???

2007-10-08 @ 07:42:14
URL: http://hefo.blogg.se
Postat av: Boff

Ja, vad hände sen? Världen måste få veta!

2007-10-08 @ 14:27:14
URL: http://boff.blogg.se
Postat av: Linda

På något konstigt sätt hade dörren gått i lås utan att det var någon i bastun, tack o lov.
Och Ruben, 10 sms, 7 inlägg här och 8 på FB under helgen, alla säger samma sak... Tagga ner lite.

2007-10-08 @ 18:40:25
URL: http://lindacaroline.blogg.se
Postat av: Ruben

Appropå sms... Jag har skickat 1 till dig det var igår! Inget mer vad jag vet... Nå vad handlade dem nadra om då? Jag har inte skickat mer än 1 iaf. Sedan vad beträffande över helgen 1 meddelande till dig igår på FB & ett på din vägg? Jo men det blir typ 4:a.. Eller hur??? Bra på att räkna eller???

Hahahaha!!!!!! Du e ju rolig du ju! ;) Jag gillar dig! ;) Du e ju ball ju! :-)))))))))))))

JAG ÄLSKAR BLOGGSIDOR SOM SAGT!!!!!!!!! Skriver på andras oxå skitmycket ingen som kommenterat att detta skulle vara ngt negativt med det... Bara så du vet!

Ha det!

Kärlekskramar till dig i massor!

2007-10-08 @ 21:35:40
URL: http://ruben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0